Звіт
про виконання міського
бюджету по Валківській міській
раді за 2013 рік
За 2013 рік
надійшло доходів загального фонду у сумі
4756891,96 грн. при плані 5384987,00
грн.
Виконання доходів
становить 88,3 %.
У тому числі власних та
закріплених доходів отримано 3379391,96 грн. при плані 4007487,00 грн., що
становить 84,3 %.( І кошик - 2436829,81
грн. при плані 2597800,00 грн. , виконання – 93,8 % , ІІ кошик –942562,15 грн. при плані 1409687,00
грн. виконання 84,3 % ).
Отримано дотацію з районного
бюджету у сумі 496000,00 грн. при плані 496000,00 грн.,
виконання 100 %.
Отримано субвенцію
з державного бюджету на оплату енергоносіїв в сумі 300000,00 грн. при плані 300000,00
грн. виконання 100 %.
Отримано дотацію з
державного бюджету на вирівнювання
диспропорції мережі (на виплату заробітної плати )- 581500,00 грн. при плані
581500,00 грн. виконання 100 %
За звітний період на утримання установ
міської ради витрачено 4777866,60 грн.
при плані 5441602,00 грн, а саме:
- на утримання апарату міської ради витрачено 730553,06 грн. при плані 771540,00
грн.
- на утримання дитячих навчальних закладів 3738640,11 грн. при плані 4351231,00
грн.
Через низький рівень надходження доходів,
особливо делегованих державою, та власних надходжень, а відповідно, відсутність коштів на рахунках, починаючи з
лютого місяця 2013 р. розпочалися проблеми з оплати всіх видатків міської ради,
починаючи з першочергових. Для вирішення цих проблем Валківською міською радою
вчасно оформлялися короткотермінові позики у Валківському відділенні Управління
Державного Казначейства. Але, на жаль, цих коштів вистачало лише на оплату
заробітної плати та частково енергоносіїв і оплату продуктів харчування. Та
завдяки субвенції з державного бюджету було оплачено значну частину суми
кредиторської заборгованості за теплопостачання та за рахунок дотації виплачено
заробітну плату.
Із загального фонду бюджету також проводилися наступні видатки:
- на утримання централізованої бухгалтерії- 244576,53 грн. при плані 246994,00
грн.
- на виплати по соціальному захисту населення 5944,07 грн. при плані 10062,00
грн.- це:
- мат. доп. голові міської ветеранської
організації – 5294,07 грн.
- мат. доп. на придбання опалювального пристрою – 300,00 грн.
- мат. доп. ювіляру - 350,00 грн.
- на благоустрій міста витрачено 36359,84
при плані 36361,00 грн., у т.ч.згідно плану використання :
- оплачено кредит. заборг. за квіти - 11394,60 грн.
- оплачено кредит. заборг. за послуги по відлову собак - 5125,76 грн.
- оплачено громадські роботи - 19839,48
грн.
- на виплати по програмі з підтримки активної життєвої позиції та
пропаганди здорового способу життя серед
мешканців міста витрачено 19707,39 грн.
при плані - 23328,00 грн..
- стипендія міського голови- 10700,00 грн, ( в т.ч. 5200,00 кредиторська
заборгованість за минулий рік)
- винагорода медалістам – 600,00 грн.
- на проведення святкових заходів – 8407,39 грн. (кредиторська
заборгованість за минулий рік)
- на виплати по програмі соціально-економічного розвитку витрачено
2085,60 грн. (кредиторська заборгованість минулого року за виготовлення та транспортування газети
«Місток»)
За 2013 р. до спеціального фонду бюджету надійшло доходів у сумі 2093808,08 грн., в т.ч.:
- податку з власників транспортних засобів - 665,33
грн.
- збір за першу реєстрацію колісних засобів - 47313,95
грн.
- збір за провадження торг. діяльн. нафтопр. –
24007,00 грн.
- екологічний податок - 15618,12
грн.
- збір за шкоду заподіяну навколишньому середовищу - 6000,00 грн.
- єдиний податок - 1475629,62
грн.
- батьківська плата
- 250437,03
грн.
- надходження від господарської діяльності - 966,50 грн.
- благодійна допомога
- 48278,30 грн.
- від продажу землі несільськогосподарського призначення - 11728,78
грн.
- від продажу майна комунальної власності - 30020,00 грн.
- податок на нерухоме майно -
2426,39 грн.
- субвенція на капітальний ремонт доріг - 180591,00
грн.
- втрати за використання сільськогосподарських земель - 126,06 грн.
Видатки спеціального фонду за 2013 р. становлять 2243562,12 грн. в т.ч.:
- харчування дітей
- 247548,30 грн.
- оплата за інтернетпослуги - 2925,63
грн.
- оплата за госп. товари для ДНЗ - 2115,41 грн.
- оплачено зар. плату працівникам по громадських роботах - 19838,87 грн.
- роботи по поточному ремонту та утриманню автодоріг - 32720,95
грн. (за рахунок податку з транспортних засобів та за рахунок вільних залишків
– ) кошти витрачено на посипку та чищення доріг
в зимовий період – 18720,95 грн. та на поточний ремонт пров. Майський –
14000,00 грн.)
- оплачено
роботи по капітальному ремонту автодоріг
(вул.Колгоспна) - 216988,00 грн.
(за рахунок вільних залишків)
- оплачено придбані дитячі
майданчики по м. Валки - 30000,00 грн.
- придбано комп’ютерну техніку в ДНЗ (кред16604,00.
та пот. 8875) - 25479,00 грн.
- оплачено кредит. заборгованість за вигот. проектно-кошторисної
документації на капітальний ремонт ДНЗ „ Веселка” - 20000,00 грн.
- оплачено за експертизу проектно-кошторисної
документації на капітальний ремонт ДНЗ „ Веселка” - 4260,00 грн.
- оплачено за експертизу
проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт ДНЗ „ Веселка” та «Яблунька» в частині заміна вікон і дверей - 3350,00
грн.
- оплачено за технадзор
капітального ремонту даху ДНЗ «Веселка» - 18925,00 грн.
- оплачено придбані меблі для дошкільного
закладу «Веселка» - 53295,00 грн.
- оплачено придбані електром’ясорубки
та електроплита в ДНЗ - 22050,00 грн.
- оплачено придбану дитячу гойдалку в ДНЗ «Веселка» - 2850,00 грн.
- оплачено придбане килимове
покриття для ДНЗ «Веселка» - 1150,00 грн.
- оплачено придбані дитячі
майданчики для ДНЗ - 10000,00
грн.
- оплачено придбану
електропилка для ДНЗ «Берізка» - 1218,00 грн.
- оплачено за капітальний
ремонт даху по ДНЗ «Веселка» - 757002,00 грн.
- оплачено за ілюмінацію до
новорічної ялинки -
57000,00 грн.
- оплачено за новорічну
ялинку
- 99000,00 грн.
- оплачено за кам’яну стеллу - 29000,00 грн.
- оплачено за виконані роботи
по інвентаризації землі -
319684,62 грн.
- оплачено 30% авансового внеску на проведення робіт по реконструкції вуличного освітлення – 84543,45 грн.
- придбано квіти для
озеленення міста - 6600,00 грн.
- придбано тримери для
благоустрою міста -
3040,00 грн.
- оплачено 30% авансового внеску на
проведення робіт по капітальному ремонту
ДНЗ «Веселка» в частині заміна вікон і
дверей – 42846,20 грн.
- надано субвенцію до
районного бюджету - 72172,34 грн.
- оплачено за експертизу
проектно-кошторисної документації по реконструкції системи опалення ДНЗ «Веселка» - 1100,00 грн.
- оплачено за виготовленя
проектно-кошторисної документації
- по реконструкції системи опалення ДНЗ «Веселка» - 17129,44 грн.
- частково оплачено за меблі
для ДНЗ -
1535,82 грн.
- оплачено придбані в 2012 р.
водонагрівачі, холодильники, телевізор, пилесос в дошкільні заклади
- 38194,00 грн.
Станом на 01. 01.2014 року
дебіторська заборгованість відсутня.
Кредиторська заборгованість становить 916209,90 грн. (593883,62 грн. – загальний
фонд, 308422,76 грн.- спеціальний фонд, 6467,28 грн.- спец. фонд для лікарняних
) в т.ч. батьківська плата – 7436,24 грн., розрахунки із страхування (лікарняні
листи) – 6467,28 грн. та розрахунки з постачальниками, підрядниками за товари,
роботи й послуги – 902306,38 грн. ( в т. ч.
енергоносії – 388931,62 грн., продукти харчування – 101551,82 грн. та
інше 411822,94 - заправка комп’ютерів, службового автомобіля, придбання канц.
товарів, , реконструкції, капітальні придбання та ремонти по спец. фонду,
судові витрати )
Затверджено рішенням LV сесії Валківської міської ради VI скликання від 31 січня 2014 року №1179
|