Головна » 2013»Серпень»16 » Громадська приймальня очільника харківської обласної міліції в Валках
16:02
Громадська приймальня очільника харківської обласної міліції в Валках
Громадська приймальняочільникахарківської міліції
протягом останніх днів набула певної популярності у населення регіону. З
початку її роботи до представників Головного управління вже звернулося більше
двох десятків громадян.
13 серпня 2013 року згідно з запланованим графіком
громадська приймальня начальника ГУМВС здійснила свою роботу на територіїВалківськогорайону та міста
Люботин Харківської області. Прийом відвідувачів проводили спеціаліст
приймальні Головного управління МВС України в Харківській області Павло Ковган та
начальник відділу УКР ГУМВС України в Харківській області підполковник міліції
Богдан Кірічук.
– Протягом тижня ми відвідали 6 районів області та вже маємо можливість визначити основні проблемні питання, які сьогодні найбільш хвилюють населення в роботі територіальних підрозділів міліції, - відзначає Павло Ковган. – Це, по-перше, невдоволення темпами розслідування окремих кримінальних проваджень та нарікання на роботу певних міліцейських служб. Крім того, наших громадян цікавить процедура працевлаштування до органів внутрішніх справ та поновлення в лавах міліції. Але все ж таки приємно відзначити, що більша частка звернень стосується професійної та сумлінної роботи сільських дільничних. Бесіди з кожним відвідувачем тривають близько години, люди щиро та відверто розповідають нам про свої життєві ситуації та дякують міліціонерам за оперативне реагування і небайдужість до чужої біди.
Місцеві мешканці підтримують ініціативу керівництва ГУМВС України в Харківській області щодо створення пересувної громадської приймальні. Таким чином усі жителі регіону мають змогу звернутися до спеціалістів приймальні зі своїми проблемними питаннями, вирішення яких буде знаходитися на особистому контролі начальника обласного ГУМВС генерал-майора міліції Олега Демченка.
– Якщо проблема відвідувача не дуже складна, ми із задоволенням допомагаємо йому одразу під час прийому, - розповідає Павло Ковган. – Це може бути надання правової консультації, або роз’яснення діючого законодавства. Інші заяви та скарги, що потребують детального вивчення, в обов’язковому порядку подаються на ознайомлення керівнику харківської міліції. Він дає окремі доручення своїм підлеглим для організації належного реагування на звернення громадян та вирішення питання по суті справи.