Субота
18 Листопад 2017
06:16
Кошик
Ваш кошик порожній
Архів записів
Погода
Наше опитування
Чи пишаєтесь Ви своїм містом?
Всього відповідей: 324
Цей день в історії
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук
Податковий вісник
Податковий вісник
Військовий вісник
Військовий вісник
Слово народу
Слово народу
Форма входу
Новини
Друзі сайту
Тростянець
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Валки

Головна » 2014 » Лютий » 7 » Звіт про виконання міського бюджету по Валківській міській раді за 2013 рік
23:30
Звіт про виконання міського бюджету по Валківській міській раді за 2013 рік

Звіт

 про  виконання міського

бюджету  по Валківській міській раді за    2013 рік

 

За   2013 рік надійшло доходів загального фонду  у сумі 4756891,96 грн.  при плані 5384987,00 грн.

Виконання доходів становить 88,3 %.

У тому числі власних та закріплених доходів отримано 3379391,96 грн. при плані 4007487,00 грн., що становить 84,3 %.( І кошик  - 2436829,81 грн. при плані 2597800,00 грн. , виконання – 93,8 %  , ІІ кошик –942562,15 грн. при плані 1409687,00 грн.  виконання 84,3 % ).

Отримано дотацію з районного бюджету   у сумі 496000,00 грн. при плані 496000,00 грн.,  виконання 100 %.

Отримано субвенцію з державного бюджету на оплату енергоносіїв в сумі 300000,00 грн. при плані 300000,00 грн. виконання 100 %.

Отримано дотацію з державного бюджету  на вирівнювання диспропорції мережі (на виплату заробітної плати )- 581500,00 грн. при плані 581500,00 грн. виконання 100 %

               

За звітний період на утримання установ міської ради витрачено 4777866,60  грн. при плані 5441602,00  грн,  а саме:

  • на утримання апарату міської ради витрачено 730553,06 грн. при плані 771540,00 грн.
  • на утримання дитячих навчальних закладів 3738640,11 грн. при плані 4351231,00 грн.

Через низький рівень надходження доходів, особливо делегованих державою, та власних надходжень,  а відповідно,  відсутність коштів на рахунках, починаючи з лютого місяця 2013 р. розпочалися проблеми з оплати всіх видатків міської ради, починаючи з першочергових. Для вирішення цих проблем Валківською міською радою вчасно оформлялися короткотермінові позики у Валківському відділенні Управління Державного Казначейства. Але, на жаль, цих коштів вистачало лише на оплату заробітної плати та частково енергоносіїв і оплату продуктів харчування. Та завдяки субвенції з державного бюджету було оплачено значну частину суми кредиторської заборгованості за теплопостачання та за рахунок дотації виплачено заробітну плату.

Із загального фонду бюджету також проводилися наступні видатки:

  • на утримання централізованої бухгалтерії- 244576,53 грн. при плані 246994,00 грн.
  • на виплати по соціальному захисту населення 5944,07 грн. при плані 10062,00 грн.- це:
  • мат. доп. голові міської ветеранської  організації – 5294,07 грн.
  • мат. доп. на придбання  опалювального пристрою – 300,00 грн. 
  • мат. доп.  ювіляру - 350,00 грн.
  • на благоустрій міста витрачено  36359,84 при плані 36361,00 грн., у т.ч.згідно плану використання :
    • оплачено кредит. заборг. за квіти                                        - 11394,60 грн.
    • оплачено кредит. заборг. за послуги по відлову собак           -  5125,76 грн.
    • оплачено громадські роботи                                                - 19839,48 грн.  
  • на виплати по  програмі  з підтримки активної життєвої позиції та пропаганди здорового  способу життя серед мешканців міста витрачено  19707,39 грн. при плані - 23328,00 грн..
    • стипендія міського голови- 10700,00 грн, ( в т.ч. 5200,00 кредиторська заборгованість за минулий рік)
    • винагорода медалістам                                                      – 600,00 грн.
    • на проведення святкових заходів – 8407,39 грн. (кредиторська заборгованість за минулий рік)
    • на виплати по програмі соціально-економічного розвитку витрачено 2085,60 грн. (кредиторська заборгованість минулого року  за виготовлення та транспортування газети «Місток»)

За 2013 р. до спеціального фонду бюджету надійшло доходів у сумі  2093808,08 грн., в т.ч.:

  • податку з власників транспортних засобів                                           -  665,33 грн.
  • збір за першу реєстрацію колісних засобів                                          -  47313,95 грн.
  • збір за провадження торг. діяльн. нафтопр.                                        – 24007,00 грн.
  • екологічний податок                                                                         - 15618,12 грн.
  • збір за шкоду заподіяну навколишньому середовищу                            - 6000,00 грн.
  • єдиний податок                                                                                - 1475629,62 грн.
  • батьківська плата                                                                             - 250437,03 грн.
  • надходження від господарської діяльності                                            - 966,50 грн.
  • благодійна допомога                                                                         - 48278,30 грн.
  • від продажу землі несільськогосподарського призначення                     - 11728,78 грн.
  • від продажу майна комунальної власності                                           - 30020,00 грн.
  • податок на нерухоме майно                                                               -  2426,39 грн.
  • субвенція на капітальний ремонт доріг                                                - 180591,00 грн.
  • втрати за використання сільськогосподарських земель                         - 126,06 грн.

 

Видатки спеціального фонду за  2013 р. становлять 2243562,12 грн. в т.ч.:

  • харчування дітей                                                                              -  247548,30  грн.
  • оплата за інтернетпослуги                                                                  - 2925,63  грн.
  • оплата за госп. товари для ДНЗ                                                           - 2115,41 грн.
  • оплачено зар. плату працівникам по громадських роботах                       - 19838,87 грн.
  • роботи по поточному ремонту та утриманню автодоріг                          - 32720,95 грн. (за рахунок податку з транспортних засобів та за рахунок вільних залишків –  )     кошти витрачено на посипку та чищення доріг в зимовий період – 18720,95 грн. та на поточний ремонт пров. Майський – 14000,00 грн.)
  • оплачено роботи по капітальному ремонту автодоріг  (вул.Колгоспна)   - 216988,00 грн. (за рахунок вільних залишків)
  • оплачено придбані дитячі майданчики  по м. Валки                               -  30000,00 грн.
  • придбано комп’ютерну техніку в ДНЗ (кред16604,00. та пот. 8875)         - 25479,00 грн. 
  • оплачено кредит. заборгованість за вигот. проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт ДНЗ „ Веселка”                                                    - 20000,00  грн.
  • оплачено за експертизу проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт ДНЗ „ Веселка”                                                                                         - 4260,00  грн.
  • оплачено за експертизу проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт ДНЗ „ Веселка”  та «Яблунька» в частині заміна вікон і дверей                        - 3350,00  грн.
  • оплачено за технадзор капітального ремонту  даху ДНЗ «Веселка»         - 18925,00 грн.
  • оплачено придбані меблі для дошкільного закладу «Веселка»                 - 53295,00 грн.
  • оплачено придбані електром’ясорубки та електроплита в ДНЗ                - 22050,00 грн.
  • оплачено придбану  дитячу гойдалку в ДНЗ «Веселка»                          - 2850,00 грн.
  • оплачено придбане килимове покриття для ДНЗ «Веселка»                    - 1150,00 грн.
  • оплачено придбані дитячі майданчики для ДНЗ                                     - 10000,00 грн.
  • оплачено придбану електропилка для ДНЗ «Берізка»                             - 1218,00 грн.
  • оплачено за капітальний ремонт даху по ДНЗ «Веселка»                        - 757002,00 грн.
  • оплачено за ілюмінацію до новорічної ялинки                                        - 57000,00 грн.
  • оплачено за новорічну ялинку                                                             - 99000,00 грн.
  • оплачено за  кам’яну стеллу                                                              - 29000,00 грн.
  • оплачено за виконані роботи по інвентаризації землі                             - 319684,62 грн.
  • оплачено 30% авансового внеску на проведення  робіт по реконструкції вуличного освітлення                                                                                       – 84543,45 грн.
  • придбано квіти для озеленення міста                                                   - 6600,00 грн.
  • придбано тримери для благоустрою міста                                             - 3040,00 грн.
  • оплачено 30% авансового внеску на проведення  робіт по капітальному ремонту ДНЗ   «Веселка» в частині заміна вікон і дверей                                            – 42846,20 грн.
  • надано субвенцію до районного бюджету                                             - 72172,34 грн.
  • оплачено за експертизу проектно-кошторисної  документації по реконструкції системи опалення ДНЗ «Веселка»                                                                   - 1100,00 грн.
  • оплачено за виготовленя проектно-кошторисної  документації
  • по реконструкції системи опалення ДНЗ «Веселка»                               - 17129,44 грн.
  • частково оплачено за меблі для ДНЗ                                                     - 1535,82 грн.
  • оплачено придбані в 2012 р. водонагрівачі, холодильники, телевізор, пилесос  в дошкільні заклади                                                                                           - 38194,00 грн.

        

Станом на 01. 01.2014 року дебіторська заборгованість відсутня.

Кредиторська заборгованість становить  916209,90 грн. (593883,62 грн. – загальний фонд, 308422,76 грн.- спеціальний фонд, 6467,28 грн.- спец. фонд для лікарняних ) в т.ч. батьківська плата – 7436,24 грн., розрахунки із страхування (лікарняні листи) – 6467,28 грн. та розрахунки з постачальниками, підрядниками за товари, роботи й послуги – 902306,38 грн. ( в т. ч.  енергоносії – 388931,62 грн., продукти харчування – 101551,82 грн. та інше 411822,94 - заправка комп’ютерів, службового автомобіля, придбання канц. товарів, , реконструкції, капітальні придбання та ремонти по спец. фонду, судові витрати )       


Затверджено  рішенням   LV сесії  Валківської міської ради VI скликання від 31 січня 2014  року №1179

Переглядів: 299 | Додав: JuliaK | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Календар
«  Лютий 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728
Валки запрошують
Фото дня
Платежі online
Поділись із друзями
ФОТОпослуги
ФОТОпослуги
Мапа міста
Фото дня
Ми в соцмережах